נמצאו 61 תוצאות סדר לפי:
פינות אוכל איכותיות

כאשר אתם מחפשים פינות אוכל אשר יתאימו בצורה מושלמת אל העיצוב הכללי של הבית שלכם, אתם מחפשים סט רהיטים איכותי אשר מצד אחד ישרת אתכם נאמנה, ומצד שני יהיה אסתטי, עמיד ונוח. מרכיבים אילו מתחברים יחד בעת הסתכלות על התמונה הכללי, וכאשר אנו מדברים על עיצוב של סט מוצרים כגון פינת אוכל, אנו למעשה מדברים על העיצוב והאיכות כמקשה אחת. 
 
פינת אוכל אפוקסי דגם מצדה + 6 כסאות:         
זהו לא סוד שהחומר הפופולרי ביותר לפינות אוכל הינו העץ. בין אם מדובר בעץ מלא או לא, עץ הוא החומר הנפוץ ביותר והמבוקש ביותר כאשר אנו מדברים על פינות אוכל.

כמובן שישנן אופציות אחרות בשוק, כגון מתכת, אשר מספקות מוצרים לא פחות איכותיים או יפים, לרוב בעיצובים מודרניים יותר עם תחושה אחרת. אין מה לעשות, כאשר אנו מדברים על עץ תמיד מדברים על משהו חם יותר, רך יותר, נעים יותר למגע. מתכת תמיד תהיה קרירה יותר באופייה. 
 
בוחרים ברהיטים איכותיים
 
פינות אוכל מעץ מגיעות היום בתצורות עיצוב שונות, חלקן קטנות ודקות, אחרות ארוכות ועבות, וכמובן שיש את שולחנות האבירים הכבדים מעץ מלא עם כסאות תואמים, ועוד. העץ מאפשר לכל עיצובים אלו להיות רכים ונעימים, או בתחושת כבדות וחזרה אל הטבע, בין אם מעוצבים למשעי או בעיצוב גס מכוון. אך העיצוב הוא לא הכל, ישנם אלמנטים נוספים בשיקול הסופי. למשל, שולחנות אוכל צריכים להתמודד עם קשיים כגון שאריות מזון, לכלוך, ועמידות לאורך זמן.

כל אחד מנושאים אלו עלולים לערער את יופי השולחן לטווח הארוך, שלא לדבר על יציבותו. כאשר כמובן, שגם הכסאות צריכים להיות עמידים ויציבים, מאחר ויש לילדים למשל את נטייה להתנדנד בכסא, דבר אשר עלול לשבור אותו בקלות רבה. 
 
קונים עם הלב והמפרט
 
כשאתם ניגשים לרכוש פינות אוכל, תמיד זיכרו שיש להתחשב בכלל המרכיבים והמפרט של הסט. מאיזה חומר עשויים המוצרים, מה לגבי גימור, האם זו הדבקה או מסמרים, עץ מצופה לכה או לא, מה לגבי עמידות למים, או עמידות לטווח ארוך, ועוד. כמובן, העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר, ותמיד עלינו לבחור במשהו מושך, מעניין, אשר גורם לנו לומר – שזה הדבר המתאים ביותר לבית שלנו. אין תחליף.

אנו ממליצים לשקול מוצרים מעץ, ובייחוד מעץ מלא, אשר תמיד מוכיחים את עצמם לטווח הארוך ומתאימים להשראת חום ונינוחות, תחושה אשר כל בית אמיתית זקוק לה. 

קרא עוד:  כסאות לפינות אוכל
                פינת אוכל אלון מבוקע
                פינות אוכל מעץ