תקנון

ברוכים הגולשים לאתר המכירות של ריהוט אקספרס . באתר מופעלת זירת המכירות המציעה ללקוחותיו מגוון רחב של מוצרים ושירותים מאת מיטב היצרנים במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים .

 1. כללי

 1.1 הקניה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הגשת הצעת רכישה ו/או הרשמה לקבוצת קניה בזירת המכירות מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.

 1.2 האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

 1.3 משמעותה של המילה "פעולה" בתקנון זה הינה - כל פעולה המתבצעת לשם רכישת מוצר או שירות המוצעים למכירה בזירת המכירות, לרבות הצעת רכישה ו/או הרשמה לקבוצת קניה.

 1.4 רשאי להשתתף במכירות כל תושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי בתוקף, של אחת מחברות האשראי הישראליות.

 1.5 לביצוע פעולה בזירת המכירות רשאי כל משתמש שברשותו תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט וכרטיס אשראי אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין, ותקף ביום ביצוע הפעולה. ביצוע פעולה בזירת המכירות לרבות מסירת פרטי כרטיס האשראי, בירורים ופעולות אחרות, ניתן לבצע גם באמצעות הטלפון.

 1.6 אספקת המוצרים ו/או השירותים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.

 1.7 למען הסר ספק, המוצרים המוצעים למכירה בזירת המכירות, מתן אחריות וכדומה, מוטלת על הספקים באופן בלעדי. אין לראות ריהוט אקספרס כמי שחבה באחריות

2.   הזמנת מוצרים ו/או שירותים

2.1   באתר מוצעים למכירה בזירת המכירות מגוון רחב של מוצרים ושירותים (להלן: "מוצרים") מאת מיטב היצרנים בארץ ובעולם. המוצרים מוצעים למכירה בזירת המכירות.
 2.2 כדי שהספק יוכל למלא אחר הזמנתך לרכישת מוצר ,חשוב שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי של הספק. למרות שהספקים עושים כמיטב יכולתם להבטיח שהמוצרים המוצגים בזירת המכירות יימצאו במלאי, הרי שלעתים מוצרים המוצגים בזירת המכירות אזלו. אם המוצרים חסרים, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון.
2.3  במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים ממגיש ההצעה/הרוכש, רשאי המוכר/החברה לבטל את הרכישה הספציפית.

3. תהליך ההזמנה

3.1  לאחר הזמנתך התקבלה , תקבל אישור על כך וכן הזמנה יישלח לדוא"ל שרשמת.

3.2   רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הזמנתך כברת ביצוע. לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי, יפעל הספק בהליכי אספקת המוצרים שהזמנת.

4. הזמנה משובשת

4.1  כדי שהספקים יוכלו לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט החברה באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הזמנתך ועיבודה על ידי החברה. אם תקבל הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי הזמנתך או הודעה בדבר תקלה שארעה במערכת בעת קליטת הצעתך, אנו ממליצים שתפנה אל שירות הלקוחות שלנו באמצעות הדואר האלקטרוני  a3116600@gmail.com   או בטלפון 03-7441008 :

 4.2 אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא יהיה בידי הספקים להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו לספקים, עקב פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או בכל דין.

5. אמצעי התשלום

 5.1 באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך.

5.2  הספק ימתין לאישור חברת כרטיסי האשראי בגין הרכישה שבצעת באמצעות כרטיסך, ורק לאחר קבלת האישור יעבד הספק את הזמנתך וישלח אליך את המוצרים.

6. פרטיות

 6.1 הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת הצעותיך, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע בעתיד, יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה  לא תעביר את פרטיך האישיים לאף גורם אחר זולת לספקים וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שביצעת באתר. למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.

 6.2 החברה תהיה רשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע"פ בכל מידע .
אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת במקום המיועד לכך בדואר אלקטרוני בפרסום הראשון שתקבל.

6.3  החברה מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לזירת המכירותו לסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד ריהוט אקספרס ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.

7. עוגיות (cookies)

 7.1 עוגיות הינן קבצי טקסט קטנים אשר נשלחים על ידי שרת האתר, באמצעות הדפדפן שלך, על הכונן הקשיח של המחשב בו אתה משתמש. העוגיות אינן מכילות מידע שמזה אותך באופן אישי ואתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שתסרב לקבל אותן. השימוש בעוגיות יאפשר לנו לספק לך שירות מהיר ויעיל ויחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים פעם נוספת.

8. אספקת המוצרים

8.1  אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.

8.2  זמני האספקה להם הספקים מתחייבים מצוינים בסמוך לכל מוצר ומוצר בזירת המכירות (להלן: "מועדי האספקה"). חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, הספקים יעשו כמיטב יכולתם להקדים את זמן האספקה וברוב המקרים גם מצליחים בכך.

 8.3 לתשומת לבך: המוצרים יסופקו לביתך באמצעות שליחים ו/או באמצעות דואר רשום לכתובת שמסרת במהלך תהליך רישום הצעתך בזירת המכירות, אלא אם צוין אחרת. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה. אם הזמנת לכתובת עסקית (חברה) נא ציין את שם החברה ליד שם המזמין.

8.4  הספקים ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), במקומות כמו יהודה שומרון ובשטחים ההספקה תהיה עד 30 ימי עבודה. משלוחים לאילת החיוב יהיה שונה וימסר למזמין לפני ההספקה.אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאי הספק להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

 8.5 המוצרים השונים יסופקו באמצעות שליחים או באמצעות דואר ישראל. מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן האספקה בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל. יודגש בזאת, כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה על ידי הספקים ואינם בשליטתם והנך מצהיר כי לא תהיה לך כל טענה נגד מי מהספקים עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.

8.6   אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם הספקים, ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים בהן מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם הספקים לבצע את המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים, יובהר העניין ללקוח על ידי הספק ויימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצויינו לעיל, יהיו הספקים הפוסקים הבלעדיים.

8.7  במקרה של הובלה חריגה, על פי שיקול דעתם הבלעדי של הספקים או מי מטעמם (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצוע ההובלה לקומות גבוהות), תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח מבצע הזמנה בפועל.
ההובלה תתבצע בשעות בין 7:00 לבין שעה 16:00 או לפי אפשרות המוביל בשעות אלה  בתנאי שהמוביל מגביל את בוא לתחום של שעתיים ומודיע על כך  יום קודם
. 8.8 יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.
 8.9 יתכנו עיכובים של המשלוח שייגרמו ע"י צד שלישי (חברות שליחויות למיניהם) שלא תלויים בספק . 
 
9.  מחירים ותשלומים

 9.1 כל המחירים שמופיעים בזירת המכירות כוללים מע"מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש.

10. ביטול רכישה והחזרת מוצרים

10.1  אתה רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת בזירת המכירות בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית ושלא נעשה בהם כל שימוש!!  לאחר בירור פנייתך לביטול הזמנתך אצל הספק, עלייך להחזיר את המוצר למחסני הספק, או לחילופין, לבקש מהספק שישלח שליח לביתך לאיסוף המוצרו החזרתו לספק (במקרה שהחזרת המוצר תבוצע על ידי שליח הספק, תחויב בדמי החזרה). לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי הוצאות הספק כדין.

 10. 1במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.

 10.2 כל עוד, לא קיבלת את המוצר, ביטול הזכייה ייעשה בכתב , בפקס ובליווי הודעה טלפונית  
לאחר קבלת המוצר, ביטול הקניה ייעשה אך ורק בהודעה בכתב בליווי הודעה טלפונית למשרדי הספק כמופיע בחשבונית ו/או תעודת המשלוח, וזאת עד 14 ימים מיום קבלת המוצר.
10.3 ביטולה זמנה שנמצאת בהליכים מתקדמים( כגון יום לפני האספקה או לאחר הודעה על הספקת המוצר),מסיבות כל שהם יחויבו בדמי ביטול של 10% או 100 שקל הנמוך מבניהם

11. אחריות

 11.1 החברה  ו/או מי מטעמה אינם נושאים בכל אחריות לטיב המוצרים, לתכונותיהם, לשמות היצרנים ו/או לכל מצג שנעשה בזירת המכירות בכל הנוגע לפרטים האמורים. האחריות המלאה והבלעדית בכל הנוגע למוצרים ו/או השירותים חלה על הספקים.

לעיתים יתכנו הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים בזירת המכירות לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. המוצרים בזירת המכירות מוצגים בתום לב ובאחריות הספקים, ואין בהצגתם באתר משום המלצה ו/או הבעת דעה מצד ריהוט אקספרס  לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו"ב. אם רכשת מוצרים פגומים, זכותך להחליפם או להחזירם ולקבל את כספך בחזרה, כמפורט בתקנון זה.

 11.2 האחריות הבלעדית למוצרים,  לאיכותם, לטיבם, לעמידותם ולתכולתם, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית, חלה על הספקים ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת אליהם. הספקים לקחו על עצמם את כל החובות המוטלות על "עוסק" על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 והתקנות שהוצאו מכוחו.

11.3  בשום נסיבות לא תחול על החברה  ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשיים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי זירת המכירות, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בזירת המכירות, באספקתם או באי אספקתם של מוצרים או שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות זירת המכירות, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש בזירת המכירות, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת

אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של זירת המכירות או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את פנייתך בקפידה.

 11.4 השירות בזירת המכירות ניתן לשימוש כמו שהוא ("AS IS"). לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה  ו/או מי מטעמה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ולדרישותיך.

11.5  החברה  מתחייבת לעשות מאמצים למען שביעות רצונו של הלקוח ולאבטח את זירת המכירות ואת רמת השירות בה, אך אינה מתחייבת שהשירות בזירת המכירות לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית , נזקים, קלקולים, תקלות - לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר - אצל החברה, מי מספקיה ו/או מי מטעמה.

12.  דין ושיפוט

הדין החל על הצעותיך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז פתח תקווה בלבד.

13. שאלות ובירורים

לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה, ניתן לפנות אל מרכז ההזמנות של החברה, 24 שעות, 6 ימים בשבוע באמצעות הדואר האלקטרוני ,. לבירורים ולשאלות לאחר הרכישה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות  בטלפון מס' -03-7441008 בימים א '-ה' בין השעות 9:00-20:00 ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00