נמצאו 25 תוצאות סדר לפי:
רהיטים למגזר הדתי

ההבדלים בין רהיטים למגזר הדתי לבין רהיטים אשר נועדו לציבור הכללי הינם דקים אך חשובים, וכדאי מאוד לשים לב לדקויות שבהם. כך למשל, רהיטי חדר השינה צריכים לשקף את הצורך של הזוג היהודי, תקופת הנידה והאפשרות להרחקת שני צידי המיטה (בניגוד למיטה זוגית אחודה), וכן עוד. הדבר חשוב אף ברהיטים אחרים, כגון ספריית ארון קודש, אשר עליה להכיל את הספרים היקרים מכל, אשר ערכם לא יסולה בפז, וזאת בצורה מכובדת, אשר שומרת על הספרים מפני פגע, ועדיין יפה, אלגנטית ונגישה. אם כן, ישנם הבדלים בין סוגי הרהיטים והפונקציונליות שלהם, וחשוב להכיר בכך. 
 
בחירת ספריית קודש
 
אם ברצונכם לרכוש ספריית קודש איכותית, עליכם לברר תחילה מספר דברים בסיסיים. תחילה, חשוב להבין כי רהיטים למגזר הדתי כוללים מגוון רחב מאוד של מוצרים. לכן, ספריית קודש אינה דבר אחד סטטי, ויש מגוון רחב מאוד של גדלים ותצורות. איזו כמות ספרים על הספרייה להחזיק – זו נקודת המוצא. האם מדובר בספרייה יחידה, או שמה ממספר ספריות צמודות? כמה דלתות עליה להכיל אם בכלל? עם זגוגיות? ומה לגבי עיטורים או גימור מיוחד לעץ והעיצוב הכללי? כאן כמובן שנכנסים גורמים כגון צבע וגדלים ממוקדים יותר, אך באופן כללי ישנו שוק נרחב ביותר של מוצרים, ועליכם לגשת עם המידע הבסיסי לתהליך הרכישה. 
 
חדר שינה יהודי וכשר 
 
חדר שינה יהודי כהילכתו צריך להציע פתרונות נוחים לבני הזוג בכל סיטואציה וצורך. בין אם מדובר במיטה זוגית אחודה, או מיטה זוגית הניתנת לפיצול, או שתי מיטות יחיד אשר ניתנות להצמדה, על המיטה תמיד לשרת את בני הזוג בצורה איכותית, מעוצבת, ומזמינה. הרי בסופו של היום, מדובר בחדר השינה שלכם, ואם הוא לא משדר את תחושת הבית הכה חשובה, אזי שום מיטה לא שווה את עלותה. לכן, עיצוב המיטות הינו חלק חשוב ביותר ובלתי נפרד מבחירת חדר השינה הבא שלכם. אנו ממליצים על מיטה מעץ, הכוללת את מיטב הגימורים והעיצובים, כדי לוודא שתמיד יהיה לכם נעים להיכנס למיטה וללכת לישון.

תחושה היא דבר חשוב אשר אין להתעלם ממנו. למפרט המדויק, אשר עונה לצרכיכם, יש להכריע בסוג המיטה, החומרים ממנה היא עשויה, צבע, גודל, וכמובן המזרן – שלב חשוב לא פחות, מאחר והוא זה אשר ישפיע על נוחות השינה, בריאות הגב והגפיים, ועוד.