נמצאו 1 תוצאות סדר לפי:
מסגרות לפלזמה

כמעט בכל בית אפשר למצוא כיום טלוויזיה עם מסך פלזמה גדול, מסך המאפשר לנו ליהנות מחוויית צפייה שאין כמותה, כפי שלא ניתן היה לחוות קודם לכן, לפני עידן הפלזמות. כשמדובר במסך בעל ממדים גדולים, כפי שקורה לא אחת, ישנו צורך גם בפתרון מתאים שיעזור להטמיע אותו באופן הנכון בסלון, או במרחב שבו הוא נמצא. כזה שיעזור, מצד אחד, ליהנות מיתרונותיו הרבים של המסך, אך כל זאת מבלי שיפגע במראה כולו ויוכל להשתלב באופן הרמוני בסביבתו. אחד הפתרונות המוצעים כיום הן המסגרות לפלזמה, מסגרות העשויות מגבס, ומשמשות כמעין נישות מיוחדות, שבהן מותקן המסך.
 
מסגרת בהתאמה אישית
 
מסגרות לפלזמה העשויות מגבס מהוות אחד הפתרונות הפופולאריים ביותר כיום. במקום להניח את מסך הטלוויזיה על מזנון גדול או אולי לתלות על הקיר, אפשר ליצור מעין מסגרת דקורטיבית, המשתלבת באופן מושלם עם המראה כולו ומותאמת באופן מלא לגודל המסך. הגבס, שמהווה חומר גלם גמיש וגם איכותי מאד, משמש במקרה זה כחומר הגלם המרכזי שעוזר ליצור פתרון אסתטי מאד, העוטף את מסך הפלזמה מכל הכיוונים וגם דואג להגן עליו. המסגרת יכולה להיות חלק מאלמנטים נוספים במרחב, העשויים גם הם מגבס, או כמסגרת בפני עצמה. במקום לבחור מסגרות לפלזמה העשויות מזכוכית או אולי מעץ, אפשר לבחון בפתרון זה שהכנתו מהירה מאד וקלה במיוחד. גם יתרונותיה הרבים של אפשרות זו הופכים אותה לפתרון מועדף, ובעיקר בזכות המחיר האטרקטיבי והתחזוקה הקלה שלו.
 
בחירת הפתרון המתאים
 
כדי ליהנות ממסגרת מתאימה למסך הפלזמה, חשוב לפנות לחברות המתמחות בתחום. מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ מקדימה ולבחון כמה מסגרות לפלזמה בעיצובים ובסגנונות שונים. בעלי המקצוע המציעים את השירות יוכלו לסייע בבחירתה של המסגרת המתאימה, תוך התייחסות לתנאי הסביבה וכמובן גם למסך עצמו. סקר שוק מקדים יעזור גם הוא באיתור הפתרון, ובעיקר יספק מידע חשוב ההכרחי לכל מי שמעוניין לבחור באפשרות שכזו.