נמצאו 60 תוצאות סדר לפי:

 

סלון דמוי עור בעיצובים מרשימים ומחירים מגוונים

אם אתם מתכננים לשפץ את הסלון שלך, ואז להחליף את הספות הישנות עם סלון דמוי עור תהיה אפשרות האולטימטיבית, במיוחד במקרה שיש לך ילדים קטנים בבית. זה יחסית זול וקל יותר מאשר לשמור על עור אמיתי. אל תדאג, למראה, כמו ספת עור זה נראה מאוד דומה לסוגי עור אמיתי. למעשה, אתה לא יכול לראות את ההבדל, אלא אם לגעת בו.

ספת דמוי עור

הוא זמין במגוון רחב של צבעים, עיצובים, ודפוסים. כמו כן, נשמר ל שנים רבות, אם כי תוחלת החיים המדויקת עשויה להיות פחותה מאשר ספות עור אמיתי.
 

סלון דמוי עור חומר הספה
 

בתחילה, חומר המשמש ספת סלון דמוי עור היה נוקשה, חם ודביק. מכאן, זה כבר נושא לדאגה עבור בעלי בתים רבים . היצרנים עשו שיפורים גדולים בהרכב החומר, ולהגביר את רמת הנוחות של הספה זה. החומר שלה הוא או פלסטיק או בד מצופה גומי. יש אנשים שמעדיפים סוג זה לספה לפיה הוא נטול ריח עור ייחודי. עם זאת, זה תלוי העדפה אישית גבול התקציב, בין אם לרכוש את הספה או לא.

סלון דמוי עור תחזוקת הספה

כאמור,סלון דמוי עור כמו מערכות ישיבה מבד    דורשים תחזוקה נמוכה מאוד, וזה לא כך במקרה של עור אמיתי. סוג זה של חומר עור לא ניזוק על ידי נוזלים. תוך התמודדות עם הכתמים, הם יכולים לנקות בקלות עם חומרי ניקוי רגילים עור. הצבע של הספה נשאר אחיד גם לאחר נקודה לנקות את הכתמים. זה לא דורש טיפול נוסף, גם אם הספה נרטב. עוד יתרון גדול של ספות סלון דמוי עור הוא שהם קלים, אשר נוח לנוע מחדר אחד לאחר.

סלון דמוי עור התמודדות עם שריטות

את ספות סלון פינתי דמוי עור וספות הזמינים כיום יש כיסוי המגן. עם שימוש נכון, ניתן למזער באופן משמעותי את הסיכוי לקבל שריטות.

קרא עוד: סלונים