2015-12-28 14:49:45 Admin

רוצים לעצב את הבית, כיצד מתחילים?

עיצוב הבית הוא ללא ספק עולם מאתגר ומעניין. אנשים משקיעים את מיטב כספם ומחשיבותם על מנת לעצב חלל נעים ויפה לדיירי הבית, הרי אין כמו לחזור אחרי יום עבודה מתיש וגדוש משימות לבית מעוצב בקפידה בסגנון שאתם אוהבים. כיום אנשים רבים נעזרים במעצבי פנים ובמעצבי הום סטיילינג, על מנת שיעצבו להם דירה חלומית עם אלמנטריים מרשימים, כך הם יזכו לבית נעים באווירה מיוחדת.

רוצים לעצב את הבית, כיצד מתחילים?

הדבר המרכזי בבית, הוא ללא ספק פינת האוכל עליה סועדים יחד בני המשפחה ומזמינים אורחים וחברים לארוחות שישי וחגים. כאשר מתחילים בעיצוב פינות אוכל, יש לשים לב לכמה פרמטרים חשובים:
גודל פינת האוכל – הגודל הוא חשוב ביותר אך וודאי לא תרצו כי פינת האוכל תתפוס חלק מרכזי בבית, לכן ניתן למצוא שולחנות בעלי טכנולוגיה חכמה, אשר נפתחים בקלות ויכולים להיות גדולים במיוחד. לכן, תוכלו לרכוש שולחן שלכאורה נראה קטן ואינו תופס מקום רב, אך נפתח בקלות לגדלים מרשימים כאשר מגיעים אורחים.

עיצוב פינת האוכל – כאשר מדברים על עיצוב בתים, נפתחות בפניכם אופציות רבות, אך כמובן שמומלץ להתאים את סגנון העיצוב ליתר רהיטי הבית ולאווירה הכללית בביתכם. למשל- אם ביתכם מעוצב בסגנון מודרני קלאסי, תוכלו לבחור בשולחן בגווני לבן בעל קווים נקיים,  או אם ביתכם מעוצב בסגנון כפרי או עתיק, תוכלו לרכוש פינת אוכל מאסיבית מעץ מלא עם גימורים מרשמים של פיסול בצבעי עץ בהירים או כהים.
עיצוב הכיסאות – כסאות הם חלק בלתי נפרד מהשולחן ולרוב חברות מוכרות פינת אוכל קומפלט עם כסאות, אד תמיד ניתן לשדרג את הכיסאות על ידי הנחת ריפוד מיוחד בגוונים שונים, או לצבוע אותם לצבעים נועזים.

קרא עוד: סלון פינתי
 קרא עוד: שולחנות לסלון